Fénymásoló szerviz

Többé nem kerül kellemetlen helyzetbe ügyfelei előtt

Biztosan ön is került már olyan helyzetbe, hogy nyomtatója vagy fénymásolója a lehető legrosszabb pillanatban hibásodott meg: az ügyfél várta az ígért szerződést, számlát vagy prospektust, de ön nem tudta elküldeni neki, így kénytelen volt napokig szabadkozni a kellemetlenségek miatt. Ha ilyen probléma adódik, és egy kevésbé türelmes ügyféllel van dolga, akár még az üzlettől – és így rengeteg pénztől – is eleshet miatta.

Esetleg elege lett a nyomtatók másolók karbantartáskor jelentkező váratlan kiadásokból ? Nálunk ilyennel nem találkozik. Az ajánlott üzemeltetési díjak a papír és az áram kivételével minden költségét fedezik,
nincsenek rejtett kiadások és apró betűk.

Szerviz szolgáltatásaink köre az irodai igényeknek megfelelően folyamatosan bővül, ahol testreszabott ajánlatokat tudunk kínálni érdeklődő ügyfeleink számára.

  • Eseti szerződés: a legegyszerűbb szerződésforma, amely tulajdonképpen csak informális szerződés. Hibabejelentés esetén kollégánk a helyszínen, külön díjazás ellenében végzi a készülék javítását
  • Teljeskörű Üzemeltetési Szerződés: azon ügyfeleink részére kínáljuk, akik saját tulajdonukban lévő készülékekre szeretnének folyamatos ellátást biztosító szerződést kötni.
  • Outsourcing: ez az egyre népszerűbb szerződésforma is megtalálható szolgáltatási palettánkon. Ebben az esetben az ügyfél egy fix összeg alapján fizeti meg a készülék bérleti és üzemeltetési díját, előre meghatározott példányszám elkészítése mellett. Ezáltal az iroda számára a költségek kalkulálása egyszerűbben tervezhető hónapról hónapra.


Egy használhatatlan gép ellehetetleníti a munkát

Amíg nem érkezik ki a szerelő, és a gép használhatatlan, nem tudja folytatni a munkát. Ha gyors a szerelő, de a gép ismét elromlik, amint kilép az ajtón, ugyanabban a kellemetlen helyzetben találhatja magát, ráadásul úgy, hogy még pénzt is veszített. Cégünk a KONICAMINOLTA és KYOCERA másológépek forgalmazásán és bérbe adásán kívül azok szervizelésével és karbantartásával is foglalkozik. Ha minket hív ki a meghibásodott géphez, szakembereink hamar a helyszínre érkeznek, és a lehető leghamarabb elhárítják a problémát.

 Elkerülheti, hogy a gép a lehető legrosszabb pillanatban hibásodjon meg

 Ha napi több száz dokumentumot nyomtat, tehát a gép nagy terhelésnek van kitéve; jobb megoldás, ha nem vásárol, hanem bérel nyomtatót, ugyanis ehhez karbantartás is jár. Rendszeresen ellenőrizzük a készüléket, megvizsgáljuk, hogy továbbra is tökéletes műszaki állapotban van-e; és kicseréljük az elkopott alkatrészeket, amennyiben szükség van rá. Így biztos lehet abban, hogy a nyomtató nem fog a lehető legrosszabb pillanatban meghibásodni.

 Több neves cég elégedett a szolgáltatásainkkal

 Biztosan ismeri a vicces mondást: „Szervizünk jól, olcsón és gyorsan dolgozik; ebből ön kettőt választhat.” Nagyképűség lenne azt állítani, hogy mi vagyunk a kivétel, hiszen mi mindhármat nyújtjuk, így inkább megemlítjük néhány partnerünket, akik szerint ez igenis így van: néhányan azok közül akikkel hosszú ideig működtünk együtt:  Győr Város Polgármesteri Hivatala,  MOB,  T-Mobile, vagy a Raiffeisen Bank.

 A kiadások előre tervezhetők, nincsenek kellemetlen meglepetések

 A gépek fenntartási költsége példányonkénti átalánydíj formájában könnyen számítható, előre tervezhető és kizárólag a lemásolt példányszámtól függ (x Ft/pld + a másolópapír ára), tehát az átalánydíj a papíron kívül minden költséget (a festéktől a dobon át, a váratlan meghibásodások teljes javítási és anyagköltségéig) tartalmaz. Így könnyedén tervezhet ezzel az összeggel, nem érik kellemetlen meglepetések, hiszen nincsenek váratlan magas összegű karbantartási kiadások. Alacsony kiszállási díjjal dolgozunk, és 6 órán belül garantáltan kiérkezünk a helyszínre. A javítás időtartamára ingyenes cseregépet biztosítunk. A folyamatos karbantartással a váratlan gépleállások száma jelentősen csökkenthető, így mindig kiváló minőségű másolatokhoz és nyomatokhoz jut majd. Ha nem hiszi el, hogy egy szerviz lehet jó, olcsó és gyors egyben, keressen meg minket, és engedje, hogy meggyőzzük!

Szerviz ajánlatot kérek

Aktualitásaink

24 márc
2020

COVID-19

A jelenlegi helyzetben is igyekszünk, a megszokottak szerint eleget tenni a szervíz hívásoknak. (Hiszen mi sem maradhatunk otthon.) A kialakult helyzet azonban nálunk is felborította az eddig megszokott rendszert, hiszen egy esetleges karantén egész céget érintő lehetőségét ki kell küszöbölnünk (ezért aztán nem mindenki érhető el egyidőben).  Így azt kell kérjük a bejelentéseket lehetőleg a hiba@euro-profil.hu címre email-ben tegyék-tegyétek meg, vagy ha telefonálni szeretnének-szeretnétek akkor a 96/518-635 számot hívják-hívjátok (a  hibát a lehető legrészletesebben kérjük leírni ), ezeken a csatornákon  biztosan értesülünk a bejelentésekről. Ha kissé lassabbak leszünk a megszokottnál azért elnétést kérünk.  Köszönjük és vigyázzanak magukra-vigyázzatok magatokra.

Szerviz

Az EURO-PROFIL Győr Kft. a KONICAMINOLTA és KYOCERA másológépek, multifunkciós eszközök, nyomtatók, hivatalos márkakereskedése és márkaszervize.

 kyocera konica