Kyocera nyomtató másoló szerviz
ORSZÁGOS SZERVIZHÁLÓZAT része
Szervizeseinket folyamatosan képezzük, ezzel is garantálva a minőségi szolgáltatást ügyfeleink részére. A hálózat partnerei részt vesznek a KYOCERA által kifejlesztett Partner Minősítő Programban (PMP), ami azt hivatott biztosítani, hogy a hozzájuk forduló Kyocera vásárlók egységesen minőségi szolgáltatást kapjanak, és hozzáértő szakember foglalkozzon a meghibásodott készülékükkel
PMP - PARTNER MINŐSÍTŐ PROGRAM
A Partner Minősítő Program (röviden: PMP) egy saját fejlesztésű rendszer, melynek alapját egyedi metodika képezi. A fejlesztés 2009 januárjára fejeződött be, amit néhány hónap tesztidőszak elteltével élesben is elindítottak.
A PMP rendszer célja, hogy számszerűsítsen és mérhetővé tegyen egy olyan megfoghatatlan dolgot, mint a műszerészek alkalmassága a Kyocera készülékek hibáinak feltárásához és elhárításához.
A PMP metodika része - a szükséges szaktudáson felül - a műszaki dokumentáció kezelésének, az abban való információ keresésnek folyamatos gyakorlása, valamint az egyszer már megszerzett tudás állandó szinten tartása. Azok a szervizek, akik a PMP rendszerben részt vesznek - ezzel is egyfajta garanciát nyújtanak a Kyocera készülékek tulajdonosai felé, hogy náluk a megfelelő kezekben lesz a meghibásodott készülékük.